Defect bij ontvangst
Defect bij ontvangst
Indien uw product bij ontvangst niet goed functioneert of beschadigt is, neem dan direct contact op met onze Support Desk.
Klik hier om direct contact op te nemen.
Als onze leverancier het defect kan bevestigen, ontvangt u altijd direct een nieuw exemplaar.
Beschadiging bij ontvangst
Wij verzoeken u bij ontvangst van uw bestelling deze goed te controleren op eventuele beschadigingen. Indien de verpakking zichtbaar beschadigd is kan dit gevolgen hebben voor de inhoud.
Bij beschadiging aan de verpakking verzoeken wij u hiervan melding te maken op het aftekenbewijs van het transportbedrijf.
Bij zichtbare beschadiging van het product verzoeken wij u dit product te weigeren, maakt u hiervan wel een melding op het aftekenbewijs.
Transportbedrijven weigeren elke verantwoordelijkheid in verband met schade als u / geadresseerde hiervan geen melding heeft gemaakt op het aftekenbewijs / transportdocument.
Als u / geadresseerde geen opmerking maakt over een beschadiging bij ontvangst heeft u /geadresseerde het product zelf beschadigd na "ontvangst in goede orde" zo verklaren de verzekeringsmaatschappijen van transportbedrijven.
Glassboard.nl kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor transportschade wanneer u afgetekend heeft voor ontvangst.
Hieronder vindt u een overzicht van onze veelgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.